haalllooo.

hej idag, var jag på marieberg med evelina och linn, jag köpte en bh
och lösnaglar, och vi kom hem ungefär klockan halv7, då åkte jag och
evelina och linn hem till henne och linns pappa kom och hämta henne
och jag och evelina satte på oss lösnaglarna ocg efter ertt tag ko min
familj också för vi skulle äta middag hoss dom, och jag och evelina tog
enmassa driv/flum/egobilder men vi hade skitkul iallafall. Vi åt kyckling
och pommes/ris ocj någon sallad. Det  var jättejättegott, Och så tittade
vi på en film som är jättedålig, men vi fasstnade i den, och i julklapp fick
dom en fotbadsgrej som vibrerar och bubblar, det var as skön, och så
gjorde vi enmassa konstiga videos, ahahah. bäst hade vi evelina, puss!

den ända bra mariebergbilden jag hade, så nu kommer bilder ifrån kvällen

en supersöt på min lilla älskling evelina, hihi :)






så nu orkar jag inte lägga ut mer, för jag ska gå och lägga mig klockan är
20i 3, så jag orkar inte vara uppe längre, godnatt på er sötnosar , vi hörs!


Kommentarer
Postat av: cajsa

fan va fin blogg du har ,

min är dock inte klar å mobba den inge .<33



rikgtigt fina bilder,<33



älskar dig <3

2010-01-07 @ 15:52:14
URL: http://cajsaroth.blogg.se/
Postat av: emma

söta bilder!

och ditt hår GEEEEEEE MIG!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 21:41:38
Postat av: ellinor

den första bilden på evelina (när hon är själv alltså) är de min tröja hon har på sig eller är de hennes egen?

svara på min bloggtack!

2010-01-07 @ 21:50:18
URL: http://fflamous.blogg.se/
Postat av: ellinor

den första bilden på evelina (när hon är själv) är de min tröja hon har på sig då eller har hon en likadan?

svara på min blogg.

2010-01-07 @ 21:52:18
URL: http://fflamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0