GODNATT

Asso, jag har inte uppdaterat något idag, jag hinner inte längre, jag har
ju skola och göra, och så var jag med evelina anton och fredrik, Så min
uppdatering kommer sjunka väldigt mycket, jag kommer inte hinna, jag
har jätte många prov framför mig, och jag har enmassa läxor och skit ,
det är skitjobbigt. Men nog pratat om skolan, det får mig bara att blit ännu
tröttare. Jag och evelina gick hem till Fredda och träffade Anton och fredda.
Dom spelade innebandy och jag och evelina spelade pingis. Sen gick vi hem
till mig , och jag åt, sen typ drog dom. Haha! Jag har också ny design som ni
ser. Jag blev faktiskt nöjd om jag får vara ärlig. Bättre än förra iallafall tycker
jag. Imorgon ska jag träna 2timmar efter skolan. Så imorgon kanske jag inte
äns skriver något. Men jag ska försöka hinna med det! Kanske blir en liten
snutt innan jag ska gå och lägga mig, som det blir nu haha. Men nu ska jag
inte tråka ut er med min tråkiga vardag, Fasst idag hade jag riktigt kul! En
massa pussar på fredda anton och evelina. Men nu ska jag gå och lägga mig,
jag börjar faktiskt bli trött. Men först ska jag läsa lite och så, hejdå älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0