BARA FÖR ATT JAG ...

är skittrött. och inte orkar göra någonting! Och jag mår fett illa. Drack
en gammal yoghurt imorse så nu mår jag fett illa! Jao, det går inte bra
för mig asso.. Evelina och Linn har nyss åkt hem också. Så nu sitter jag
bara här och har det tråk för mig själv. Men ibland är det skönt att bara
ta det lugnt att vara själv. Imorgon är det favoritskoldagen, börjar halv
11 somsagt! Och efter det får jag åka hem i 3timmar sen är det träning,
som jag har längtat som fan till! Det är ju ny träningstermin. Och det blir
träna till tävlingar på en gång! Gud vad jag har lust med och träna, jaag
har ju tagit det lugnt hela jullovet. Not good. Ikväll ska jag läsa min älsk
bok, twilightböckerna. Men dom har jag redan läst ut men dom är så bäst!
Så jag läser dom igen! Sitter och lyssnar på skön lugn musik och vill bara
lägga mig ner och ta det lungt. Jag har bestämt mig för att någon dag den
här veckan när jag är hemma själv ska jag lägga mig ner i soffan eller min
säng. Och stänga av mobilen och inte sitta vid datorn, bara ta det lungt utan
att någon kommer nå mig på varken mobil eller dator. Fatta otroligt sköönt!
Jag ska ta reda på vilken dag jag är ledig. Och som ni kanske förstår betyder
det att jag inte kommer blogga den dagen, förutom kanske på kvällen! Så
ni får klara er utan mig ett tag, hoppas ni klarar er, hahah! Men nu ska jag
inte skriva mer, Och jag tycker verkligen ni ska lämna en komentar snälla!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0