TRÖTTA SOMFAN

yess, de blev ju inte ut att träffa någon, vi blev jätte trötta efter ett tag!
Och jag har somnat 4 gånger, och jossan en och enhalv, haha. Men jag
tror inte vi kommer orka träffa någon idag. Inte jag iallafall. Ikväll blir
det lägga sig ganska tidigt, för jag ska ju somsagt till malin! Men tidigt
är ju typ 1 för mig, på loven och helgerna då. Såg vi får ju se när hehe
jag kommer att lägga mig då.. Jaoo. Men jag måste vända tillbaka lite
på dygnet, kan ju inte gå och l ägga mig klockan 3 varje natt. Eller, kan
jag!? ;), Just nu sitter vi och kollar igenom skolkatalogen, och lyssnar
på enmassa skön musik, lugn musik passar ju bäst när man är trött! Ni
Kan ju komma med lite musik förslag tycker jag! Helst någon lugn låt,
men det behöver ju inte vara det, bara säg en bra låt, så blir jag glad!
men hejdå mina små änglar. Hahahaha. Vi ses väl KANSKE senare då,

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0