trött!

hej, idag var det skola som alla andra veckodagar.. Haha. Men iallfall, lika
tråkigt ssom vanligt ocksåfan! Asso, jag kommer typ inte ihåg vad som har
hänt i skolan det här veckan, vi skulle skriva en utvärdering, som vi måste
göra innan vi har mentorsträff, men iallfall, jag hade lixom hjärnsläpp, kom
inte ihåg något som vi hade gjort i veckan, bara typ att vi hade fått tillbaka
våra SO prov, haha. Och så skrev jag att maten var äcklig, asso, jag hatar
skolmat! Dom får fan ta och ändra lite på menyn! Aa men iallfall. Sen efter
skolan var jag med evelina, vi åkte hem och pluggade lite, och sen kollade
vi lite på tv, och nu sitter vi här! Och i helgen kanske det blir dåligt bloggat,
men jag ska försöka, men jag ska vara med jossan evelina och linn imorrn
och på lördag ska jag vara med cissi evve och linn. Lite bäst helg eller vad
tycker ni? Haha. Jag har också funderat på att göra om bloggen, för den är
ju inte så fin, eller hur? Men isåfall kommer jag göra det i helgen, vi får se
ut det blir med det. Kanske inte alls gör om den. Men nu ska jag inte skriva
mer, hejdå älsklingar, vi hörs senare antar jag. Och ni ska väl komentera!?

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0