SKOLA...!?



Jafan, imorrn är det skola, och det tror dom jag
 ska orka eller? Har ju varit uppe hela
natten typ varje natt under lovet, så vi får ju se hur
 de går, inte så lyckat eller vad tror
ni? ;) Men en bra start enligt mig är ju såklart att sitta och
 lyssna på skön musik, chatta
med roligt folk på msn, och dricka varm choklad! Men jag ska ju inte
 vara uppe försent!
Försöka iallafall. Hahah. Och prata i telefon är ju aldrig fel! Jag och Evelina pratade nyss,
i 1 och en hakvtimme, vi tänkte slå rekord, men mamma sa att jag var
 tvungen att lägga
på, för att det kostade för mycket.. Så rekord blev det ju inte! :( Aja.
 Men på ett sätt vill
jag till skolan och träffa alla lixom! Men det behöver ju
 inte vara så tidigt tycker jag nog!
Och jag och evelina är ju så dåliga på att ta oss upp på
 morgonen, så vi kommer ju alltid
försent till skolan! Och det är ju inte heller bra, de har
vi gjort dom senaste månaderna...
Men jaja, skitsamma! ;) Och det är
ju också ganska många prov, aahahah, eller nej bara
2 men, det tycker inte jag är kul iallfall. Jag hatar prov..
Men jag har inte pluggat heller...
för jag trodde inte jag hade böckerna hemma. Men det
 hade jag tydligen.. Så jag får göra
det i veckan. Asso det ända jag tänker
på helatiden är i fredags, det var så himla kul, om
ni inte har sett bilderna tycker jag verkligen ni ska skrolla neråt!
Men inte än, för jag har
ju inte skrivit klart, och det är väl alltid intressant att läsa min tråkiga inlägg eller hur!?!?!?

fasst nu kan ni skrolla ner, för nu ska jag inte skriva mer, haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0