OOOUPS.

jaa, nu har jag varit dålig på att blogga igen.. Men det är ju min blogg, så jag
bestämmer när jag ska uppdatera, right? Men nu är jag tillbaka, och jag SKA
bli bättre på att uppdatera bloggen, men jag har inte orkat direkt. Men iallfall
igår var jag med evelina efter skolan, vi var på fritidsgården, det var faktiskt
kul, dit måste vi igen någongång! Och idag är jag med evelina, just nu, imorn
är det ingen skola, de är studiedag, fett skönt att vara ledig, men jag ska sitta
barnvakt till syster. Jossan kanske gör mig sällskap, man får ju hoppas! Sen
är det helg, och sportlov. Och då kommer de hända enmassa, ska vara med
saknade malin iallafall, vilket jag verkligen ser fram emot! Och en massa skoj!
Men det negativa är ju att det bara är i en vecka, jag skulle helst vilja har typ
en månad eller något ahaha. Inatt kanske jag nattar hos evelina, men vi får
ju se hur det blir med det. Men nu orkar jag inte skriva mer, vi ses älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0