NYSSTRÄNAT!

hejallihopa, nu har jag varit och tränat. Men det var inte så serriös träning
idag. Vi hoppade bara trampolin, vi körde något jättestressigt, så jag blev
jättesvättig, så nu har jag duschat i våran nya dusch, jätteskönt! Imorgon
har vi sovmorgon också, skönt, och bara 3 lektioner. Jao, men imorgon ska
jag nog plugga enmassa! Jag vill ju inte misslyckas på nästa prov lixom, jao
Jag skulle ju egentligen plugga idag. Men så blev det inte, nej. Jag säger hela
tiden till mig själv att jag ska plugga, men det händer lixom inte, jag blir en
massa uttråkad! Och hjag har faktiskr tröttnat på att blogga också, men jag
ska fortsätta ändå såklart! Men ni får visa att ni faktiskt läser min blogg, med
en söt liten komentar jao! Jag längtar tills helgen, då kanske jag ska vara me
evelina linn och jossan, och då kommer enmassa kort, imorgon dessutom ska
jag försöka lägga ut bilder från tävlingen och lite från skolan, men hejdå babes!

Demi Lovato är min nya favorit artist, jag älskar henne!


demi lovato - catch me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0