NI VET

i helgen kommer inte jag bligga något, på lördagen ska min syster åka och
tävla, och på söndagen ska jag och tävla, kommer ni sakna mig? Om ni vill
veta så kommer iallafall jag ha kul hihi. Och jag längtar, och jag hoppas att
ni klarar er utan mig en helg. Men såklart kommer ett litet farväl på fredan!
Jag har också ändrat header, jag blev nöjd, den andra jag hade var ju helt
failad. Och den här tog kort tid att göra, men jag nöjer mig. Jag orkar inte
bry er om vad ni tycker om min header, de är ju ändå min blogg eller hur?
sitter jag och tittar på paradise hotel. Och imorgon är det väl final, eller är
det idag, jag har inte så mycket koll på det. Haha, men det kommer jag se
när det är slut iallafall, hihi. Men ni får gärna säga om de är final eller inte!
Men nu ska jag kolla vidare, det är ganska intresant just nu, så vi hörs bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0