FREDAGSMYSJAO!

hejallasötnosar. Nu är jag glad, för det är fredag! :D Och det betyder ju
såklart att det ska bli enmassa fredags mys, som vanligt ska jag ju se på
twilight, drika cola, käka godis, och ligga och mysa under täcket, haha, ja
så ser min fredagskväll ut! Och alla som vill smsa når mig ju på mobilen!
ni får gärna skicka lite gulliga sms såklart! Jag kanske sitter vid min egna
dator så jag kanske kommer skriva lite mer sen. Jag hade med mig min
kamera till skolan idag, så på måndag kommer lite bilder på mina älskade
vänner ju! det ska väl bli intresant för er att se va? Men jag hinner inte nu
eller senare, och som ni vet ska jag ju iväg i helgen hih. Så det blit ju inte
något inlägg i helgen? Hur ska ni klara er? Haha, nej skoja, men bara så
ni vet att ni inte kommer höra av något från mig, om ni har tur kanske ni
får ett litet inlägg imorgon kväll, men jag tror inte det. Men iallafall idag
har jag varit med evelina också, vi hade kul, precis som vanligt, och det
är ju nääjs! Haha. Bilder från de kommer också på måndag, så då får ni
gå in på min blogg, och kommer jag inte ihåg får ni tjata på mig okej, :D
gud vad jag längtar till imorgon, och tills på söndag! Så jävla kul jag ska
ha asso! Jag hittar inga bra låtar, eller jo enmassa, men ni kan väl ändå
tipsa om några så är ni gulliga? Men nu ska jag inte skriva mer, hejdååå!

pussochkram!

Kommentarer
Postat av: ReRe

säkert massa fuckade bilder på mig :P<3

2010-02-09 @ 13:25:09
URL: http://missouro-nimini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0