bara för jag har tråkigt!

Under 2010 har du:
Gjort ett sugmärke? - ja
Har haft oskyddat sex? - nej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - nej
Gjort något dumt? –  massvis
Gjort något som du ångrar? - ja!
Strulat med ditt ex? - nae
Sagt nej till sex? – ja
Fixat dig i timmar? – ja
Gråtit inför mer än 10 personer? - ja
Smygit ut? – ja, när jag och evve behövde prata.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? – ja
Lekt med någons känslor? - ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - ja
Gråtit dig till sömns? - ja
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Har haft sex ute i skogen? – nej
Kysst en tjej? - ja
Vaknat av att du gråter? - ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? – ja
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? - ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor – ja
Gått bakom ryggen på någon? – ja
Varit på sol semester? – nej
Badat i havet? - ja
Har haft snöbollskrig? - ja
Sett en hel fotbollsmatch? - usch nej
Inte sovit på en hel natt? - ja
Varit på sjukhuset? - nej
Sovit i över 12 timmar? - ja
Sett en film mer än 10 ggr? - ja
Tagit någon på röven? - ja
Lärt känna någon via internet? - ja
Velat dö? - ja
Fått ett IG? - ja
Åkt buss i över 10 timmar - nej
Varit ute en hel natt - ja
Blivit tagen av polisen - ja, när dom trodde jag snattat, men gjorde jag det, NEEEEJ, jävla cp väktare. 
Skällt ut en lärare - jafan
Svikit en vän - ja

- har tråkigt!

Kommentarer
Postat av: linn

hihi jag snor den av dig ;0

2010-12-14 @ 15:05:49
URL: http://linnsundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0