ASSO.. FAN!

hej på er. Idag i skolan var allt åt helvete, den ena grät, dom andra skrek. Det var some kind of triangeldrama. Verkligen sjukt jobbigt. Jag sa mycket jag ångra, och det gjorde dom med. Allting var bara så overkligt. Jag fattar inte ens hur det gick till.. Asso ah..
-
Iallafall. Idag i skolan hade vi SO prov, jag är faktiskt jätte nöjd med mitt prov, det gick jätte bra! Svarade på varendra fråga. Och sen ni vet det där franska provet.. Det gick tydligen åt helvete (väntat) så jag måste göra om det imorgon, är det inte bättre om hon ger mig ett helt nyss prov, så jag får göra om allt? jag vet inte, jag kanske har helt fel, eller?

Hur har eran dag varit då?
inte lika dålig som min va? ♥

DAGENS LÅT:
Galaxy Featuring Deejay Jay – Fell In Love With An Alien - Radio Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0