nej jag är inte död!

bara nästan för tillfället, jag är sjukt trött! Och har inte bloggat på ett tag jag har inte orkat, men skaverkligen försöka nudå, för eran skull ni som gillar min blogg, hähä. Men de är de att jag har typ inga läsare, men aja skitsamma, jag är så jäkla trött, för igår natt sov jag i tält med evve malin och linn, sjukt kul! Och sen har jag typ varit jätte trött för den här natten var jag vaken typ jättelänge, får börja bättra mig haha, för ssnart börjar ju skolan! Men sötnosar, i helgen ska jag på läger med kumlatruppen i skogstorp först träning heladagen och sen sova där, klarar ni er två dagat till? :)

LARS WINNERBÄCK NÄSTA SÖNDAG!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0