HEJSAN!

hejsnyggingar!
Idag har jag varit i skolan, de går faktiskt ganska bra i skolan för mig, Och just nu håller vi på med Religon, *stavning* och kristendom, och nästa vecka ska vi ha prov i det tror jag, jag ska satsa på att få minst G, men helst mvg dårå, men det tror jag inte att jag får haha! Men gud vad jag ska plugga i år, jag ska försöka bli jättebra i skolan och så, huhu! Och min mobil gick sönder igår! Åååh, så jag har ingen mobil, men snart får ju barnbidraget, men de är ju bara 1000 kronor, och de räcker ju inte. Fast jag har 300 kvar ifrån förra barnbidraget, så jag får väl försöka spara lite pengar, men jag tänker spara 500 av nästa barnbidrag, så kanske jag får mig en ny mobil, uhm.. nästa månad.. hah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0