HARRY POTTER(L)

sitter och kollar på andra harrypotter filmen, kommer inte hinna kolla på flammande bägaren och halvblodsprinsen, för jag lixom fastnade framför tvn, så jag har nyss börjat kolla på harry potter, hehe. Så imorgon ska jag se dom andra två filmerna, hihi. och nu har jag fått en egen tv på mitt rum, happyface..! Så nu sitter jag uppe på mitt rum och kollar på film, mycket bättre. Och så kan jag ha högre ljud, tihih. Sent inlägg de här blev då.. haha klockan är 20 över 3, något mamma kommer ta upp imorhon jao. Men de är bara att bita ihop och tare som en man! (; Haha... Så manlig jag är så kommer de ju gå galant minsann!

jag tycker den här bilden ser ''skön'' ut, typ solig och sommrig, (:
ingen bild jag är helt onöjd över faktiskt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0