hej och puss?

hej var ordet! Aja, jag är fortfarande sjuk, men vi får se hur det blir, jag hatar
verkligeen att vara försyld, gud ni vill inte höra mig nysa, jag nyser som en typ
barbie, hahaha. Jaja, de vill ni inte höra! Jag hade tänkt ha frågestund, på min
blogg, men statistiken sjunker ju, så då sket jag i det, och väntar tills jag fått
lite mer läsare! Aja, Jag har också gjort ny bloggdesign, inte så fin men och!??
den måste ju inte vara fin, de är ju min blogg, och jag gör som jag vill, sen får
ni tycka fan ni vill! Gud, asso förlåt för mitt humör, men jag har varit jätteaarg
heladagen, hittar inte min usb-kabel till kameran, och jag har typ en miljon nya
bilder, och så är jag sjuk, och hostar ihjäl mig. Ja, jag har ju inte direkt något
flyt kan man ju säga!? Jag vill bara gosa ner mig i soffan, kolla på twilight, sen
new moon, och dricka härlig varm choklad, vilket jag precis ska göra ikväll, lite
skönt tycker jag! Det blir en myskväll med me myself, and I, Hihi, när alla har
gått och lagt sig såklart, jag gillar inte att kolla på film när alla är vakna, så jag
väntar alltid tills dom har gått och lagt sig, och sen börjar jag mitt lilla mys med
mig själv! Oj läsare, ser ni vad mycket jag har skrivit, ovanligt va!? ;) Jaja, nu
ska jag inte skriva mer, ni får gärna skicka era spotifylistor, de går väl att göra
på komentarer!?!?!?? Hihih, aja.. Nu får det vara nog, ska fixa lite annat nu, bye!

/ jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0