JAG HAR TRÅKIGT!

hejsötingar!
ni ska bara veta hur tråkigt jag har, jag sitter bara och tittar
tv, ''a double shot of love'' och det suger stenhårt, ska ni veta!
så nu har jag kommit fram till dagens fråga, yaaayyy (y.
''VAD SKA JAG GÖRA FÖR NÅGOT!?''
det var dagens fråga, och jag förväntar mig att ni ska svara på
den frågan, snälla? För jag dör av tråkighet, rädda mig!
jag vill att evve ska komma hem till kumla igen, och jag vill
sova hos malin! Men istället får jag sitta hemma och ha tråkigt.
saknar er malin och evelina!(L)
men nu har jag fastnat i programmer jag tittar på så jag måste
titta klart iallafall, just nu är det reklam, och sen är det själva
slutet av programmet, sen ska jag hitta på något att göra, vilket
kommer bli väldigt svårt. Men jag ska nog hitta på något, kanske
ta kort. Och det är inga som är särsilt sociala på msn heller, (uu'
Mina planer för kvällen är inte heller klara, men jag tror det blir
twilight för 47de gången, snart är de 50e gången, jämn siffra yay!
eller så ska jag titta på new moon, har ni sett den så vet ni hur bra
den är ju. Jag längtar till 30juni, för då kommer ''Eclipse'' den 3e
twilightfilmen. Fatta att ,an längtar alltså!
Glöm pinsessorna, jag vill vara vampyr! yeee, right! (yyy'
nu börjar programmet igen så, pusshej älsklingar!
jag1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0