HEMMAA!

hejsnyggingar.
nu är jag hemma igen. Ingen hade ju skottat på trottoaren och det
kom enmassa bilar, så det var ganska svårt att gå, så det tog ett tag
att gå dit, och tillbaka. Och så var det ganska lång kö. Och nu har min
haka frysit så jag kan knappt prata. Eller gapa. Eller att äta. Jaja.
livet är tufft ibland. hah. Jag är faktiskt inte på så bra humör, är bara
tjurig helatiden. Och jag vettefan varför. Men jaja. Så kan de vara :)
Jag tog lite fler kort förut när jag var ute. Jag lägger nog ut dom senare
ikväll. Min katt klänger helatiden. Han är faktiskt ganska jobbig, om ni
ville veta. Och dessutom börjar jag tro att han har rabies. För han
hoppar på folk helatiden. Och ger enmassa infekterade rivsår. -.-
Vi måste väl förmodligen gåå till vetrinären.. Men vi gör det aldrig.. -.-
Men nu sover han.. Och han är så sötisötisöt! Jag lägger ut en söti
bild på honom sen. Han heter faktiskt Blixten, 1år också, pusspåhan!
jag känner att jag redan börjar bli trött igen och klockan är bara '
10över 3 . Den här dagen kommer bli lång! -.-
Men jaja. nu ska jag väl förmodligen ta kort med min söta kamera.
pusshej!

hoho
en gammal bildm, från när jag var blond. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0