hejsansötnosar.

jag vill ebara skriva att jag har nog inte bstämt mig ändå, jag gillar min blogg på devote :)
vet inte om jag kommer sluta med den, svar får ni imorgon någon gång :D
om ni nu har läst min andra blogg eller om ni känner mig så vet ni ju att  jag har vart sjuk ):
men nu är jag frisk, och imorgon ska jag iväg till mariebrg och köpa en kamera, och på söndag
blir det bäst med malin! saknar dig otroligt mycker malin! och vi kommer att ha det bäst :D
klockan börjar närma sig 12 och mamma pappa och syster har inte gått och lagt sig, så jag ska
inte kolla på film riktigt än iallafall, men jag har tålamod, jag har ju hela natten på mig ahaha,
och jag har ju inte blivit trött vilket är ett gott tecken, :)
ett dåligt tecken , jag har jätte många knölar i ryggen och, de betyder att jag har ont i ryggen..
och det tycker jag inte är särsilt bra jääoo, men som tur är fick jag en masage dyna i julklapp,
det fungerar som en masage stol ungefär, funderar på om jag ska gå och sätta mig på den ett
tag, jag återkommer väl, vi får se, men vi hörs iallfall imorgon om hur det blir
bulleihåret

lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0