hejsanallasötnoosar!

hejsansötnosar!
Jag vet nu hur man sätter in header, tack var det linnea, men jag är inte på
något vidare humör! För jag ska inte sova hos malin, jag fick inte komma dit,
vet inte varför, det var hennes mamma som bestämde, så nu ska jag ha tråkigt
hela kvällen, Men jag har faktiskt inte haft tråkigt hela dagen, jag har tagit kort
med min nya kamera, och märkt att den är jättebra, och jättegullig, (A)
och jag har faktiskt inte bara tittat på tv heladagen, jag har också varit ute, då
jag tog kort alltså, och så packade jag , men fick reda på att jag inte skulle hem
till malin.. Men jaja, jag överlever, jag kan ju sova hoss henne en annan gång,
hoppas jag :D, just nu sitter jag och tittar på enmassa gamla gymnastik vidios
ich märkt hur mycket jag förändrats i gympan under åre, och att jag faktiskt har
växt.. Vilket jag faktiskt trodde att jag inte hade gjort, men där ser man minsann.
men mina planer ikvälll blir, twilight, såg ju inte den igår så , idag blir det 46e
gången jag ser den, sen läsa klart ''så länge vi båda andas'' igen, och sen skriva
lite i min anteckningsbok, och sen hoppas jag att jag har blivit trött, så jag kan sova
har inte mycket mer att skriva, så det får väl bli det sista, vi hörs kanske sen!

iäm always by your side,
en av bilderna jag tog idag!
iloveu
en till av bilderna jag tog idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0