GODMORGON!

hejsanalla!
vaknade klockan halv9 idag av att elsa skulle till fritis och mamma väckte
mig för att säga att dom skulle åka, så nu är jag jättetrött! och har nyss
ätit frukost/lunch. Och så lyssnar jag på musik. Jag har börjat lyssnat väldigt
mycket på Avril Lavinge, hennes låtar är jättefina. Men iallafall, mina planer
för dagen är väl inte riktigt klara ännu, har nog tänkt att gå ner till lidel och
köpa cola, jennylovescola. Eller kanske inte jag vet inte, vi får väl se hur det
blir med det. Just nu sitter jag bara i pyjamas. Egentligen vill jag gå och lägga
mig igen. Men det orkar jag inte nu när jag ätit och allt. -.-
låtarna som jag lyssnat på den senaste timmen är; Avril - When your gone,
Avril - Complicated. Avril - Keep holding on, Avril - My happy ending.
Avril - Get over it. Och enmassa andra låtar. Men nu orkar jag inte skriva mer

mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0