DAGENS PLANER..

hejallihopa!
Nu sitter jag och äter lunch, potatisbullar, vaknade  för 2timmar sen, så jag är fortfarande trött!
Och min lillasyster Elsa, är hemma från fritis idag, så jag måste vara hemma med henne tills
klockan 4, för då kommer mamma hem, och då har jag tänkt att gå ut på en promenad, och ta
lite mer kort förmodligen, pappa har nyss åkt iväg och jobbat också så nu är vi själva, men hon
är iallafall tyst, efter som hon spelar på sitt nintendo.. så de är ju inget sskrik vilket är positivt.
Än så länge sitter jag bara i min tröja och trosor har inte orkar sätta på mig kläder än, för trött.
och jag fryser, så det kanske är bäst att jag sätter på mig kläder snart iallafall, och jag har inte
varit ute på völdigt länge sen igår kväll, jag är aldrig ute nu förtiden, och jag måste verkligen ut.
Men somsagt kan ju inte gå ut medans jag och Elsa är hemma själva, har inget mer att skriva nu

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0